Bli en varumärkesbyggare : verktygslåda och tips från framgångsrika företagare av Lars …

Genom att medvetet bygga upp ett tydligt varumärke skapar du en tillgång som ditt bolag kan tjäna mycket pengar på. Det fi nns inga garantier men genom att följa den metod och de råd som förmedlas i den här boken mångfaldigar du era chanser att lyckas växa. Se den här boken som en verktygslåda för arbetet med bolagets varumärke. Den beskriver grundprinciperna för att bygga upp ett tydligt varumärke och ger dig en tydlig steg-för-steg-metodik. Den visar dessutom hur det praktiskt kan gå till genom inspirerande intervjuer med 14 framgångsrika entreprenörer inom allt från läppstift till värmepumpar. Läs om Matrisen, Debaser, Thermia, FACE Stockholm, Arn Magnusson, Erik Lallerstedt, BIG BAG, Hyper Island, Sundins Skogsplantor, Singelringen, KRAV, Espresso House, SACHAJUAN och Hugo

ISBN: 9789147090969

Provläs boken